fbpx

Ertelemeli Fethiye Tatili

Bu yılki yaz tatilimizi Bodrum’ dan yana değil arkadaşlarımızın tavsiyesiyle ertelemeli de olsa Fethiye’den yana kullandık. Tatil planımız 20-27 Temmuzdu fakat 15 Temmuz’da yaşanan darbe girişimi sonrası kapatılan izinler sonrası tatil planımızda değişiklik yapmak zorunda kaldık. Nihayet Ankara- Fethiye yolculuğu başlamıştı. 7 saat süren yolculuk sonrasında Fethiye’ye vardık. Hurma ve palmiye ağaçları arasında uzanan yolun sonunda Çalış bölgesinde bulunan Tugay hotel de    girişimizi yaptık. Aldığımız paket aktivite turları ile bir hafta boyunca Fethiye de neler yapmadık ki altını üstüne getirdik desek az kalır.

Ölüdeniz Babadağ Yamaç Paraşütü 0539 646 6460

* Ölüdeniz de Yamaç Paraşütü ile uçtuk

Babadağ’ın 1800 metre pistinden havalandık. 30 dakika kuşlara misafir olduk. Akrobasi hareketleri yaptık. İnstagram ve Facebook dakileri çatlatmak için bol bol fotoğraf ve video çektik. Yeryüzü cenneti Ölüdeniz’ e indik. Karpostallık manzaranın kalbi Kumburnunda yüzdük. Butterfly Paragliding Ölüdeniz de en iyi yamaç paraşütü şirketi olduğunu verdikleri güleryüzlü hizmetle ve uçuş güvenliği olarak bir kez daha görmüş olduk.

Saklıkent Jeep Safari Turu 0539 646 6460

* Üzeri açık jeeplerle eğlencenin suyunu çıkardık

Jeeplerle Saklıkent’e giderken çocuklar gibi eğlendik. Bu gibi Saklıkent kanyonunda yürüdük. Çamur banyosu yaptık. Lezzetli alabalıklardan yedik. Bir günlüğüne de olsa çocukluğumuza geri döndük.

Fethiye Tüplü Dalış 0539 646 6460

* Balıklarla arkadaş olduk

Fethiye dalış turunda mavi dünyaya misafir olduk. Balıkları ellerimizle besledik. Su altı dünyasını yerinde keşfettik.

Fethiye Otelleri Tatil Paketleri
Fethiye Otelleri Tatil Paketleri 0538 920 9040
Ertelemeli Fethiye Tatili

* 12 Adalar turu ile Göcek adalarını ziyaret ettik

12 Adalar turu ile mavi yolculukların uğrak yeri olan koylarda yüzdük. Deniz üzerinde mangal partisi yaptık. Sohbet ettik, yeni arkadaşlar edindik.

Fethiye Rakı-Balık-Roka

* Rakı-Balık-Roka yaptık

Çalış plajında gün batımı izlerken. Fethiye’nin lezzetli deniz ürünlerinden yedik. Rakının dibine vurduk.

Fethiye Kayaköy

* Kayaköy de tarihe yolculuk yaptık

Kayaköy de Yunanlıların terk ettiği tarihi evleri, kiliseleri gezdik. Bol bol fotoğraf çektik. Köy börekçilerin lezzetli böreklerinden yedik.  Kuyu başındaki köy kahvesinde yaşlılarla sohbet ettik.

Fethiye Paspatur Çarşısı Barlar Sokağı

*Paspatur çarşında eğlendik

Fethiye’nin ilk yerleşim yeri şimdiki barlar sokağında olan tarihi çarşının barlarında eğlendik.

Dalyan Turu

* Dalyan turuna katıldık

Caretta carettaların yurdu Dalyana gittik. Sazlıkların arasında tekne turu yaptık. Mavi yengeç yedik. Dalyan kanalında tekne gezisi yaptık.

Bu yılki tatilimizi iyi ki Fethiye de yaptık.